Szereted, ha változatos feladatokkal telik a napod? Precíz, jól szervezett vagy, és magabiztosan kezeled az adminisztrációs kihívásokat? Akkor csatlakozz csapatunkhoz, mint Webshop Adminisztrátor, és legyél te az, aki gördülékennyé teszi a webshopunk működését!
Feladatok
- webáruházba érkező megrendelések feldolgozása
- ügyfelek felhívása a rendeléssel kapcsolatos kérdésekkel
- egyedi megrendelések rögzítése
- egyszerű (szöveg)szerkesztési/grafikai feladatok
- kapcsolattartás a gyártással
- megrendelésekhez kapcsolódó beszerzések ügyintézése
- csomagok feladásának adminisztrációja, kapcsolattartás a futárszolgálattal
- díjbekérők, számlák, teljesítés igazolások kiállítása, kapcsolódó adminisztrációs feladatok
Elvárások
- gyakorlatias felhasználó szintű számítógépes ismeret
- kiváló kommunikációs készség – ügyfelekkel és csapaton belül egyaránt
- pontosság, precizitás és szervezett munkavégzés
- magabiztos hozzáállás, hogy a feladatok kihívások helyett lehetőségek legyenek számodra
Előny
- Ismered a Shoprenter webáruház rendszert.
- Van tapasztalatod a MiniCRM ügyfélkapcsolati rendszer használatában.
- Magabiztosan kezeled a Google Táblázatokat.
- Dolgoztál már hasonló munkakörben.
Amit kínálunk
- Kiszámíthatóság – Stabil, tervezhető munkahely, ahol mindig tudod, mire számíthatsz.
- Folyamatos fejlődési lehetőség – Képzésekkel és szakmai támogatással segítjük, hogy a legjobbat hozhasd ki magadból.
- Útiköltség-támogatás – Segítünk, hogy az utazás ne jelentsen terhet.
- Teljesítményorientált jövedelem – Nálunk a sikered kézzelfogható eredményeket hoz.
Miért válaszd ezt a pozíciót?
- Egy támogató csapat része leszel, ahol mindenki egy irányba evez.
- Változatos, izgalmas feladatokkal telik majd a napod.
- Hozzájárulhatsz egy dinamikusan fejlődő webshop sikeréhez.
Ha úgy érzed, ez a lehetőség neked szól, jelentkezz most, és legyél a csapatunk új erőssége!